جمعه ۲ آذر
حضور شعری از تکتم آقابالازاده
از دفتر شعرناب نوع شعر پریسکه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ شماره ثبت ۵۱۷۵۱
بازدید : ۷۹۴ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر تکتم آقابالازاده
آخرین اشعار ناب تکتم آقابالازاده
|
هر دانه برف
با حضور تو
شکوفه ای ست که
سرزمین دلم را بهار می کند.
#تکتم_آقابالازاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.