پنجشنبه ۱ آذر
سرقت ادبی شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر عاشقانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۴۷ شماره ثبت ۵۱۵۱۳
بازدید : ۱۲۰۲ | نظرات : ۸۶
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
عاقبت ترانه لب هایت را
ازلانه کلاغها می دزدم
مسلحانه
شبانه
چشم بسته
با چهار پاره
و آنرا روی شیشه های
مغازه ها
اتوبوس ها
تاکسی ها
و همه خودرو های شهر
چاپ میکنم
تا آوازه زیبایی
تمام شهر را پر کند
و دلها بیاد تو آرام گیرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
و الا بذکرالله تطمین القلوب
بسیار زیبابود