سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 28 خرداد 1403
    11 ذو الحجة 1445
      Monday 17 Jun 2024
      • روز جهاني بيابان زدايي
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۲۸ خرداد

      صید درخشنده

      شعری از

      هوشنگ مینائی(مینای اهوازی)

      از دفتر عشق زمینی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۱۰ شماره ثبت ۵۱۴۳۰
        بازدید : ۳۴۸   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر هوشنگ مینائی(مینای اهوازی)
      آخرین اشعار ناب هوشنگ مینائی(مینای اهوازی)

      راه نظربسته ای رو که دلم جای توست
      یادتوام در دا است رو که دلم جای توست؛
      مرغک بشکسته بال،این دل بسکسته ام
      صیدتو شد در دمی روکه دلم جای توست؛
      باده نوشین توست دربراغیار وبس
      خون به دل خون من رو که که دلم جای توست؛
      دل به تو من بسته ام بال وپرم خسته ام
      صیددرخشنده ام رو که دلم جای توست؛
      ای دل مینا بسوز درغم هجران او
      دل به بلا داده ای روکه دلم جای توست.
       
      توضیح درخشنده یک نام است.
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۰۸
      درود بزرگوار
      جالب و زیباست خندانک
      هوشنگ مینائی(مینای اهوازی)
      سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۰۵:۵۷
      باعرض پوزش درشعربالا دوغلط تحریری هست...بیت اول یادتوام در دل است صحیحه ودربیت دوم دل بشکسته ام تصحیح فرمائید
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۰۶:۱۱
      خندانک خندانک خندانک
      تکتم آقابالازاده
      سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۰۶
      درودتان خندانک خندانک خندانک
      راه نظربسته ای رو که دلم جای توست
      یاد توام در دل است رو که دلم جای توست؛
      عالی بود خندانک خندانک خندانک قلمتان نویسا خندانک خندانک خندانک
      محمدهادي (حسيبا)
      سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۳۸
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      هوشنگ مینائی(مینای اهوازی)
      سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۲۶
      سلام جناب حسیبا سپاسگزارم.درپناه حق
      اسماعیل سعیدی منش
      چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۸:۴۳
      در محظرتان کسب فیض میکنم آقای مینایی
      پاینده باشید.
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0