بنام نگارگرعشق..................
..........................................................
کـوسِ رُسوا شــــدَنم، بَرسـرِبـازار زدنـد
تـاکــــه بر،پـایِ دِلم، مُهرزِاِخطــــارزدنـد
عکسـی از سوزِدلِ دلشـده ام، در رَهِ عشق
خنـده زن رقص کُنــان، برسرِبـازار زدنـد
گـلِ احســاسِ وجودم، که پُرازعـاطفـه بود
پیشِ چشمـان همـــه خـاطره هـا، دارزدنـد
کورشد چشـمه ی خورشـید،زِدودِ دلِ عشق
زآتش کیــــنه کـه بر، قلبِ ســـــپیدارزدنـد
گـلِ انـدیشــه ی مـا، پَرپَرِ طوفـان جفـاست
نِشـترِ بُغض وغضب، بَررَگِ پنــــدارزدنـد
شهرپوشـیده سیَه،درغمِ این کُشته ی عشق
ازچـه بَربـاوَرمـان، قُفـــل زِاِنکـــــارزدنـد
دَربهـاری کـه مَنم،چلـچله هـــا بی پَروبـال
خـاطــــرات خوشِ پرواز، بـه دیوارزدنـد
آب خونیـن دل ازین ، وادیِ غمـبـار بِشُـــد
تـاکــــــه برآییـــــنه هـا، تُهمتِ اِدبـارزدنـد
دلِ (دیوانـه) نـدارد ،هوسی غیـــرازعشق
گرچــه بَرپـایِ دلم، مُهـرزِاِخطـــــارزدنـد
..........................................................
(دیوانه)
خـاطــــرات خوشِ پرواز، بـه دیوارزدنـد
با سلام وعرض ادب استاد گرانقدرم..........جز زیبایی نمی بینم در دایره ی گسترده ی شور وشیدایی تان