جمعه ۲ آذر
حضورِ پنهان شعری از تکتم آقابالازاده
از دفتر شعرناب نوع شعر پریسکه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ۰۰:۲۵ شماره ثبت ۵۱۳۵۸
بازدید : ۷۰۹ | نظرات : ۴۲
|
دفاتر شعر تکتم آقابالازاده
آخرین اشعار ناب تکتم آقابالازاده
|
مخفیانه ترین، آشنای من
حضورت را هر چقدر در دلم
پنهان کنم
با لرزشِ دستانم چه کنم
وقتی که، تو را
به نام می خوانم
#تکتم_آقابالازاده
پ.ن
از تو
جنونم را
فریاد می زنم
رگ بریده را
چه ترس از رسوایی
#تکتم_آقابالازاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چه ترس از رسوایی
درود بانو
کوتاه وزیبا بود