جمعه ۲ آذر
از تو ممنونم شعری از مهدی حصاری
از دفتر سکوت صدا دار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ۰۰:۵۱ شماره ثبت ۵۱۰۲۳
بازدید : ۳۶۶ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی حصاری
|
"از تو ممنونم" که با من صبر کردی ، مهربان بودی
در قفس، رویای پروازم ، میان آسمان بودی
"از تو ممنونم" که با آتشفشان، همزیستی کردی
هرزمان آتش گرفتم، سوختم، آتش_نشان بودی
"از تو ممنونم" که این کشتی سرگردان دریا را
در مسیر بادهای عاشقانه ، بادبان بودی
"از تو ممنونم" که هرشب شور اشعار خراسانی
هر سحر، آرامش آوازهای اصفهان بودی
"از تو ممنونم" که از این رستم افتاده ی از رخش
دلربایی کردی و تهمینه ی هفتاد خوان بودی
"از تو ممنونم" که بودی در کنارم روزگاری را
تو، خودت هم خوب میدانی... از ما بهتران بودی!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار دلنشین و زیبابود
جسارتابا از ما بهتران مشگل نداشتید؟