جمعه ۲ آذر
خیال و یاد تو شعری از صمد ذیفر
از دفتر با نام تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ شماره ثبت ۵۰۹۳۵
بازدید : ۳۷۷ | نظرات : ۱۵
|
|
گر تو را در نظر خویش ملاقات کنم
می توانم به چـنـیـن درک مباهات کنم
🌷
عمربا یاد تو زیباست که درخلوت خود
با خـدایـم بـه هـوای تو مـنـاجـات کـنم
🌺
فـارغ از یـاد تـو با مـرگ تـبـانی دارم
بازصد رحمت اگر هدیه به اموات کنم
🙏
گـفـتـه ام عـاشـقـتـم کاش تو باور نکنی
تا هـمـه عـمـر بکوشم به تو اثبات کنم
🌷
کفر و دین جـمـع نگردند شما امر کنید
ترک دین کرده و با کـفر مماشات کنم
🌺
باز کن لب به فضا فیض فضیلت بـرسد
گوش دل باز و بجان نوش افاضات کنم
🌷
با لب و یاد تو دلـمـردگی ام رفـع شـود
با امـیـد تو حـذر از هـی و هیهات کنم
🌺
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود