سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        عروسکهای مرده

        شعری از

        حسین زارع(مختار)

        از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۴ شماره ثبت ۵۰۸۸۷
          بازدید : ۲۴۳   |    نظرات : ۱۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسین زارع(مختار)

        شعرِ مختار:
        #تلنگر
         
         
        از سردی عشق است که آهن شده ای تو 
        تهمینه بُودی مثل تهمتن شده ای تو
         
        در دامن تو ریخته ام بذر وفا را
        پَرخاش تر از دستهٔ هاوَن شده ای تو
         
        در حیرتم از کارخداوند جهاندار
        با اینهمه سختی چرا زن شده ای تو
         
        در جامعهٔ سرد و به ظاهر متمدن
        این ایدهٔ خوبیست که مانکن شده ای تو
         
        باید پس از این ریشه حس تو بخشکد
        وقتی ز سر فقر سوپر من شده ای تو 
         
        ای خاک سیه بر سر امثال من رذل 
        وقتی که طلا بودی و ارزن شده ای تو
        زارع
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱
        درود گرامی
        زیبا و مبین مشکلات جامعه خندانک
        آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
        يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۴۰
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۴۹
        خندانک خندانک خندانک
        وحیده پوربافرانی
        يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۷
        درود
        زیبا بود و رسا خندانک خندانک خندانک
        مهدی صادقی مود
        دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۲۰:۰۰
        سلام و درود
        جالب ومتفاوت بود
        خندانک
        حسین زارع(مختار)
        دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۲۳:۴۴
        سلام نوش روانتان
        خندانک خندانک خندانک
        کاوه دره شوری
        سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ۰۶:۵۲
        درود بر جنابعالي
        زيبا بود
        موفق باشيد خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0