جمعه ۱۱ آبان
ماهیگیر شعری از مهدی حصاری
از دفتر سکوت صدا دار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ۰۳:۲۶ شماره ثبت ۵۰۶۴۷
بازدید : ۴۱۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی حصاری
|
تو ماهیگیر و من کرم سر قلاب، خوشبخت ام
از اینکه با توام، حتی ته مرداب، خوشبخت ام
خدای من تویی، هرجا که میخواهی بیاندازم
اگر در آتش اندازی، اگر در آب، خوشبخت ام
نفس های تو رقص آورترین موسیقی دنیاست
که می رقصم برای ماهی بی تاب، خوشبخت ام
بیا ماهی، که تقدیرم به کام تو رقم خورده
از اینکه میشوم همسفره با ارباب، خوشبخت ام
زمانی یوسف ات بودم ولی امروز می خواهی
که یونس باشم و برصورتم سرخاب، خوشبخت ام
تو باشی، عشق هم باشد، نگاهت رو به من باشد
یقین دارم که من بی رمل و اسطرلاب، خوشبخت ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست