جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
پيدايت نمي کنم!
گم شده اي
در انتهاي دوستداشتن!
چقدر غمناک است
باور نمي کنم
چگونه در من
خاموش شده اي؟!
مزاح بود
اگر از جدايي گفتم
مرغ آمين نوشت
که از چشم من افتاده اي...
دلهره دارم
چرا ،تن روياي من
،عطر تو را نمي دهد
چرا به دور بودنت قانع شدم!...
چه کابوس تلخي
مرا بيدار کن از رفتن
به آرامش بي تو عادت ندارم!
از ياد برده ام
غم اين فاصله ات
،گريه هايم خشک شد
خنده هايم محکم!
خواب مي بينم
اين سپيده نيست
اينکه آرام نشسته است
اين خود من نيست!...
فکر نمي کردم
ساده عاشق شدم
با هزاران غم
ساده غافل شدم...
عهد بسته ام
راه سوم نيست!
يا که پاييز بيايي
يا زمستان شد
تا ابد
به سراغ من
نيايي!
#سيده_فاطمه_سيدپور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مرغ آمين نوشت
که از چشم من افتاده اي...
سیده سلام