سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      جهنم

      شعری از

      کیمیا حیدری

      از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ۱۶:۵۷ شماره ثبت ۵۰۳۴۸
        بازدید : ۶۵۳   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر کیمیا حیدری
      آخرین اشعار ناب کیمیا حیدری

      آنچنان یخ زده ام
      آنچنان سرد شده ام
      که همه برف زمستان،به سردی،مرا یاد کنند
      به جهنم بفرستم یارب
      شاید این آتش دوزخ به حرارت بکشد
      قلب این یخ زده را
       
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
       موسی عباسی مقدم
      سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ۰۶:۳۰
      درود بزرگوار زیبا بود خندانک خندانک خندانک
        مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
      سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ۰۷:۱۷
      سلام بانو
      سرد نمونید
      به گرمی زندگیتون
      مانا باشید
      مجتبی شفیعی (شاهرخ)
      سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ۰۷:۵۳
      خندانک خندانک
      امید نوری
      سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ۰۸:۰۹
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      باقر رمزی ( باصر )
      پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ۰۳:۱۸
      سلام و عرض ادب و احترام
      آرزوی قلبی ست که خندانک خندانک خندانک خندانک
      کماکان موفق باشید بزرگوار خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      به سروده عصاره ، بکارت دف و انتحار من دعوتید
      فقط دوست دارم نظرتان را بفرمائید .چون درصدد تهیه یک کتاب هستم و به راهنمایی شما نیازمندم .
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      ممنونم
      نغمه احدی
      پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      سلام
      زندگیتان سرشار تابستان و هوای وجودیتان بهاران خندانک
      ابومجتبی دامغانی
      جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۲۲
      درود زیبا سرودی خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0