چهارشنبه ۱۶ آبان
تنظیم بازار شعری از مجید فتحیان
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ۱۹:۲۸ شماره ثبت ۵۰۲۰۴
بازدید : ۴۹۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مجید فتحیان
|
پنجره
هرجا که باشد
می شود آن جا
به سمتش بی ریا
جانماز کوچکی سجاده کرد
یا کمی
درگیر یک دالان تنگ
روی دیوار بلند کوچه ها
نقش اندام تو را اندازه کرد
پنجره
گاهی فقط تصویر ما
از پس شب های تاریک خدا
انعکاس مات و مبهم
از فضای خانه ها
از نگاه سفره های بی نمک
پنجره
گاهی فقط خیس عرق
از هوای سرد بیرون
از نفس های تنور خانه ها
می خورد شب ها ترک
تا چشم پر خون پدر
تا شکاف خانه های بی پدر
تا حساب بی کتاب
مردمان در به در
پشت صف های طویل
آخرین بن بست شهر
تا ته تنظیم بازار
شب عید پدر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.