جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
نثر شاعرانه
اینجا در خوشه های گندم🌾
جریان دارد
انعکاس طلایی #مهر 🌞تو
اینجا نفس می کشم
به یاد آغوشت،
عطر گردوها را...
نرمی انجیرها
در پهنه ی سبز برگها🍃
به یاد می آورد
نوازشهای تو را...
پژواک نسیم
در گوش باغهای گردو🌳
تداعی طنین دلنواز صدای تو...
دستان بیرنگ جویبار
به دور ساقهای سپید پاهایم
مرا به یاد رود جاری انگشتانت
می اندازد...
آسمان،
سقف مشترک همه ی دنیاست
اما نه یکرنگ...
این آسمانِ زلال
رنگِ آرامشِ چشمان تو را دارد..
عطر خیارهای جالیز
طعم سرخ گوجه ها
در آستانه ی پاییز
مرا یاد تو می اندازد
دورِ همیشه نزدیکِ من!
پر از جوانه 🌱میشود
دفتر وجودم
وقتی خاطرات تو
در راهروهای سپید ذهنم
آواز میخواند...
جوهر قلمم
از عشقت همیشه آبیست
درون رگهایم
شوق دیدار تو
قرمز عنّابی ❤️
سهم من از تو
مرداد بیتابی
شبی که همیشه از خیالت
مهتابیست🌛
😍
#بداهه
مه ناز نصیرپور
بیست و یکم شهریور
نود و پنج
ساعت دوازده ظهر
پ.ن: اینجا به سختی گاهی اوقات اینترنت هست
و من خوشحالم
تازه فهمیدم چقدر از طبیعت دور شدم
تکنولوژی و گم شدن توی هیاهوی روزمرگی
ما آدمها رو از جایی که ازش اومدیم
از ذات پاکمون دور کرده
گاهی لازمه در قلب طبیعت ،دوباره تپیدن را تمرین کنیم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.