يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمد جواد شاه بنده
آخرین اشعار ناب محمد جواد شاه بنده
|
فالِ شراب....
«هی قهوه چی ستاره به قلیان من بریز»
قدری فروغ در شبِ چشمان من بریز
یا یک خبر زِ وقت رسیدن بیار ،،،یا_
خاکِ مزار ،،،در ته فنجان من بریز
نه ،، بی خیال قهوه و فنجان و فال و دود
امشب شراب در تنِ لیوانِ من بریز
من را به حکم ِ شرع ،،ملامت نکن ، عزیز
من مؤمنم به دین خودم،،،جانِ من «بریز»
بر خاک پاک میکده ها سجده می کنم
آری،،، تو خاک بر سر ایمان من بریز
بیهوده چنگْ بر مژه ها می زنی که چه ؟
ای اشک ، لطف کن به گریبان من بریز
باران،،، تو را قسم به بلندای آسمان
امشب بیا و بر تنِ عریان من بریز
لطفی کن و زمان غروبِ غزل،،، بیا
اشکی به روی نقطه ی پایان من بریز
محمد_جواد_شاه_بنده
مهدیار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا