دوشنبه ۲۸ آبان
دیوارِعشق شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۴:۴۴ شماره ثبت ۴۹۹۸۱
بازدید : ۵۳۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
میزند سوسو نگاهــماز لبِدیـوارِعشق
تاشود شـاید مهیّا٬لحظهایدیـدارِعشق
اوطبیبِدرد ودرمــانِتمامِ غصههاست
هستجانمسالهادرحسـرتوبیمارعشق
تاکِشد دستِ نـوازشبر سَــرم آننازنین
دستهاآویخته ٬ بر دامنِ ســـالارِ عشق
چونکهبا چشمِخــریداریتماشامیکنم
خودنماییمیکُنَدهرگـوشهیبازارِعشق
شعرمیجوشدزِمنتایادِ رویشمیکُنم
تکیهگاهمگشتهنامشدرهمهْاشعارِعشق
حالمیدانمکهبعدازانتـظاریاینچنین
میکُند آخر عزیزِ جانِ من ٬ ایثــارِعشق
دستْگُل٬دلدار گُُل٬دستینه ودستـــارْگُل
مرغِعشقممیکُند پــرواز در گلزارِ عشق
تا نخـواهد او ٬ نجنبد ذرهایازجایِخود
هرچهحامیگفتباشدلطفِآنمعمارِعشق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودتان شاعر بزرگوار قلمتان جاری