جلوه گری کن دلم ازعشق پگاهی
یا که بسوزان تنم ازآتش آهی
کاش مکررشود آن حادثه ی خوب :
حالت ماهی که درافتاده به چاهی
بارش یکریز ابابیل نگاهت
رنگ هزیمت بکشد روی سپاهی
چوب خط زندگی ام پرشده ازتو
حبس شده کوه غمت دردل کاهی
حرف بزن عشق! که آواز بگیرم
با تو بگویم غم دوریت شفاهی
منحرفم کن سر بازُفتِ* خیالت
یا بکشم دربرخود شانه ی راهی
داد و ستد کن که دلم را بفروشم
نرخ نگاه تو به آغوش گناهی
دارو نداردل من بغض غریبی است
می ترکد از تو حبابم به نگاهی.
جهانشاه تاج مرادی
* بخش بازفت (Bazoft): منطقه ای خوش آب وهوا در رشته کوه های زاگرس، واقع در سرزمین بختیاری که دارای جاذبه های طبیعی بکر و گردشگری فراوان می باشد.
بخش بازفت یکی از بخشهای
شهرستان کوهرنگ ، در ۱۹۰ کیلومتری
شهرکرد، مرکز استان
چهارمحال وبختیاری قرار دارد و یکی از محلهای کوچ عشایر و ایل راههای آنها است و همیشه، خصوصا در فصل بهار به علت طبیعت زیبا و سحرآمیزش مورد توجه گردشگران بوده است.
رنگ هزیمت بکشد روی سپاهی
.........................................................درودبزرگوار