سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        مسخ

        شعری از

        علی میرزایی( هیچکاک)

        از دفتر کلاغ نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۴۹۸۳۶
          بازدید : ۷۳۱   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی میرزایی( هیچکاک)
        آخرین اشعار ناب علی میرزایی( هیچکاک)

        گوشه گیر شده ام

        خو کرده به انزوا

        فراری از نور

        مسخ گردیده ام

        یک پارچه عنکبوت شده ام،برای خود

        تارهای خوبی  هم میتنم

        با آب دهانم

        همان آب دهانی که نثار بختم میکردم!

        خانه ای ساخته ام کنج سقف

        با آجرهای پنج ضلعی

        دارای یک سالن و دو خواب

        قوت غالبم شده مگس

        گاهی هم سوسکی یا شاپرکی

        اما

        بوی حشره کش اذیتم میکند 

        مرا به سرفه انداخته

        برای تارهایم ضرر دارد

        باید اسباب کشی کنم

        بیایم کنج اتاق تو

        و منتظر بمانم

        تا روزی دلتنگ شوی

        تا غمها روی دلت تلنبار گردند

        و کم بیاوری

        تا از نور بگریزی 

        وبه تاریکی خو کنی

        منزوی شوی ومسخ گردی مثل من

        و عنکبوتی شوی برای خود

        آنوقت مرا میبینی زیر سقف اتاق

        نشسته در خانه ای تنیده شده از تار

        که بیصدا ،فریاد میزنم نامت را
         
         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شریف شریفیان
        چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ۱۳:۳۳
        درود شاعر گرامی خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        مصطفی رضاوند
        پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ۰۹:۱۲
        آفرین خیلیم قشنگ باریکلا خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        شاهدخت
        پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹
        درود
        مرضیه سادات هاشمی
        شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲
        عالی
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0