جمعه ۲ آذر
از کجا میدانی شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ شهريور ۱۳۹۰ ۱۴:۵۸ شماره ثبت ۴۹۶۵
بازدید : ۱۰۴۸ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
تو كه در باغ نيستي
از کجا می داني
ز چه نالد بلبل ؟
از چه افتد هر روز
شبنم از چشم ترِ هر سنبل ؟
پشت هر سروِ بلند
قامتت ، خم به دلم انداخته
تو که آنجا نیستی
از کجا می دانی
به هوای تو دلم ، دل باخته
شاخ انگور ، كه هر خوشه به مِي ، آمیزد
از چه داني به هواي که نظر آويزد ؟
منتظر در سخن خیس کدامین ابر است
آخرین قطره کدام است
چه در این صبر است ؟
گفته اند : حال تو را حافظ شيراز داند
هر تفعُّل كه زنم
غزلي از بر و رويت خواند
تو که با او نیستی
از کجا ، شور دو چشمان تو را میداند ؟
از کجا فال دو دستان مرا میخواند ؟
از کجا حرف دل تنگ مرا می ماند ؟
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.