يکشنبه ۴ آذر
انگیزه ی غزل شعری از رسول خوش عقیده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۴۹۵۹۷
بازدید : ۱۱۵۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب رسول خوش عقیده
|
ای که قلبم به هوای تو تپیدن دارد
در نبود تو مگر ،آیـــــنه دیدن دارد؟
گشته بازار خرابات از امروز خراب
راه میخانه مگر بی تو دویدن دارد
چون زلیخا همگان رابدهدتیغ وترنج
بی حضور تو کجا ترس بریدن دارد؟
خود تراشیده تو را باقلم انگار خدا
ناز این حسن خداداد کشیدن دارد
ساحل امــنِ نگاه تو مــــرا میخواند
قایقت کو که دلم ذوق رسیدن دارد
قیمت بال وپرآنجاکه توهستی چنداست
این گــدا شـــوق کنار تو پریدن دارد
شاخه در شاخه گرفتار لبانت شده ام
سیب بیرون زده از باغ تو چیدن دارد
قطرۀاشک من ازدوریت ای دوست مدام
از پــــــــــسِ پلک تمنّـــای چــکیدن دارد
تلخی فال من از قهوۀ قبــــلش پیداست
گرچه از جام تو سم نیز چشیدن دارد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.