سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        اهل هذیان

        شعری از

        رسول خوش عقیده

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ۰۱:۱۵ شماره ثبت ۶۱۷۸۲
          بازدید : ۳۲۲   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رسول خوش عقیده

        چشم می فهمد خزان را چشمِ گریان بیشتر
        شعر هر جایی خوش امّا، زیرِ باران بیشتر
        فرق دارد لمس آتش با شنیدن ، از غزل
        سوز در نی می نشیند در نیستان بیشتر
        سهم هر کس هست هم اندازه ی پیمانه اش
        سهمِ شاعر، از غریبی های دوران بیشتر
        آمدی تا جان بگیرم با مسیحایی دمت
        از همان اول اسیرت بودم الآن بیشتر
        فکر می کردم که از جان نیست شیرین تر به تن
        دوستت دارم ولی امروز ؛ازجان بیشتر
        هرکه را ساقی پسندد جامِ او لبریزتر
        داغ ما در جورِ یاران از رقیبان بیشتر
        هر زمان فکری مبادا،از جدایی می رسد
        میگزم جز لب جگر را، زیرِ دندان بیشتر
        گشته ام بیمار عشقت، با طبیبانم بگو
        ترس مردن دارم اما ترس درمان بیشتر
        با ادیبان می نشینم، تا بگویم شاعرم
        خود تو میدانی که هستم،اهلِ هذیان بیشتر
        حرفها در سینه دارم ،بسته دستم را حیا
        گاه باید حرفِ دل را کرد پنهان بیشتر
        رسول خوش عقیده
        زمستان 96
        طهران
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۵
        درود گرامی
        پر معنی و زیبا بود خندانک
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۹
        درود خندانک خندانک


        زیبا و دلنشین خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0