دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
کاش یکیعاشق و دلبستهبود
از تَهِ دل فکـــرِ منِ خسـتــــه بود
کاش یکی حــرفِ مرا میشنید
دستْبهرخسـارهیِمنمیکشید
کاش پـدر تکیـــــه گَهَم زنـده بود
در بَرِ او ٬ بر لبِ من خنــــده بود
کاش که یــــک بارِ دگــــر مـــــادرم
دستِ نـــــوازش بکشــــد بر ســَرَم
نغمــــــــــه یِ لالائــــیِ شیــــــــــرینِ او
خنــــده یِ پُر غصه و غمگیـــنِ او
کاش که تکـــــرار شَــــــوَد بــاز هــم
دور شَـــوَد حــــــامیِ غمگین زِ غم
لیـــــــک کُنَــــــم شُکـــــرِ خـــداوندگار
هسـتْ به نـــوعِ دگـــــری مِهـــــرِ یار
دلبــــــــــرِ زیبــــــــا رخِ جـــــــــــادو کلام
غم بـــــــزداید ٬ زِ دلِ مـــــا ٬ مـــــدام
گــــــــر نرســـــــد بـــــارِ دگـــــر کـــودکی
هستْ کنــــون در بَرِ من ٬ کـــودکی
دســتِ نـــوازش بکشــم بــر سَــرش
تــا بشــــوَد عشـــــقِ پــــــدر ٬ بـــاورش
حفـظ کُــن ای ایــــزدِ یـــکتا ٬ خـــــــدا
جمـــــــــلهْ عـــــــزیــــــزانِ مــــــــرا ٬ از بلا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش