جمعه ۲ آذر
زخم شعری از تکتم آقابالازاده
از دفتر شعرناب نوع شعر پریسکه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۴۹ شماره ثبت ۴۹۵۱۶
بازدید : ۱۱۰۲ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر تکتم آقابالازاده
آخرین اشعار ناب تکتم آقابالازاده
|
من
از عاقبت نیش زنبورهای عسل
می ترسم
آنقدر شیرین نگو
دوستت دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.