يکشنبه ۴ آذر
آماده ی انجام هر دستور هستم شعری از حنظله ربانی
از دفتر حدیث دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۲۸ شماره ثبت ۴۹۵۱۲
بازدید : ۵۶۱ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب حنظله ربانی
|
کندوی لب های تو را زنبور هستم
آماده ی انجام هر دستور هستم
آماده ام تا تحت فرمان تو باشم
سربازم و در خدمت "تیمور" هستم
بشکن مرا ، تحقیر کن ، من تا تو هستی
با میل خود ، خواهان حرف زور هستم
ای با تو من سرسبز تر از هر گلستان !
بی تو کویرانه چه سوت و کور هستم
وقتی طناب دار ، موهای تو باشد
صد بار اگر ، دار ِ تو را " منصور " هستم
گفتی : « کبوتر با کبوتر ، باز با باز » ؟
بانو ! نگو که وصله ی ناجور هستم
حالا بیا و ُ " داعشانه " ، بوسه ، بوسه
تسخیر کن من را که " دَیْرالزّور " هستم
حنظله ربانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.