سه شنبه ۱۵ آبان
عشق را چه معنا کردند؟ شعری از محمد بابایی (نامی)
از دفتر راهبه ی عاشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ ۱۳:۲۹ شماره ثبت ۴۹۴۴
بازدید : ۸۶۳ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر محمد بابایی (نامی)
آخرین اشعار ناب محمد بابایی (نامی)
|
باد می وزد
برگ ها می رقصند
و من بهت زده
در آغوش درختی می ایستم
سکوت را می شکنم . . .
شعر می خوانم . . .
از سهراب ، فروغ
مصدق هم چند خطی از حفظم
عشق را چه معنی کردند؟
سهراب که میگفت :
\" عشق را زیر باران باید جست \"
مصدق هم ، عشق را در باغچه ی کوچکی
معنا کرد
که اگر درخت سیبی داشت
عشق به حقیقت می پیوست
فروغ مانده بود عشق کجاست؟
شاید سبب این بود که گفت :
\" بوسه می بخشم ولی خود غافلم
که این دل دیوانه را معبود کیست؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.