جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر وحیدغفاری(فردین)
آخرین اشعار ناب وحیدغفاری(فردین)
|
بیا دردت به جونم مهربونم * بهت ثابت کنم که من میتونم
می تونم پا به پای تو بیام تا * که در مدح و ستایش ت بخونم
می خونم تا همه دنیا بدونن * توئی معنای آرامش جونم
تو معشوقی،خود عشقی،عزیری * تو آغوشم بزار سر روی شونه م
ندیدم در کسی این همه خوبی * تجسم رخ زیبا رو چوبی
منو بردی به راه مهربونی * قسم خوردی نری ،پیشم می مونی
بمون،موندن تو راه عشق چه سخته * که قلبم می تپه و جون گرفته
تو جون دادی به فلبم،عشق نازم * برنده م،با تو هرگز من نبازم
تو یاد دادی باهرکس من بسازم * بسازم و ولی زود دل نبازم
بگو که چون خودت رو من ببینم * چطور عاشق نشم و دل و نبازم
شب روزم شده شادی از عشقت * خدا آورد منو تو سرنوشتت
خدایا صد هزار بار می کنم شکر * همین دنیا منو بردی بهشتت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است