جمعه ۲ آذر
خیابانگرد شعری از سعید علی زاده
از دفتر آغاز راه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ۰۲:۴۱ شماره ثبت ۴۹۱۶۹
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب سعید علی زاده
|
ای پابه پا با من خیابانگرد دیروزی
بر سنگفرش پر ز برگ زرد دیروزی
گر چه غریبم پیش تو امروز / اما خوب...
بنگر منم همراهِ گرم و سرد دیروزی
دیدم تو را دیروز همپای کسی دیگر
می بینم اکنون بر تو بد خو کرده دیروزی
زخمی زدی با خنده ات بر من که دردش را
طاقت نمی آرم من ای همدرد دیروزی
با دردهای کهنه می سازم ولی این زخم
زخمی است کاری بر تن آن درد دیروزی
آری منم من روبرویت ایستاده ستم
اما ببین دیگر همانم ؟ ... مرد دیروزی؟
در کشمکش های میان عقل و دل هر بار
بازنده ام ... ماننـــــد شهرآورد دیروزی
دلگـــــرم بودم بر تو و عشقت ولی حالا
دلگیـــــرم از دست تو ای دلسرد دیروزی
دیگر ملالی نیست دیدم روی ماهت را
ای پا به پا بامن خیابانگرد دیروزی
سعید علی زاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زخمی است کاری بر تن آن درد دیروزی
درود برادرخوبم
زیبا بود