جمعه ۲ آذر
پرنده شعری از سعید علی زاده
از دفتر آغاز راه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ۱۲:۵۵ شماره ثبت ۵۴۶۱۹
بازدید : ۸۸۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب سعید علی زاده
|
پرچمِ صلح یا که سازِ نبرد ، هیچ فرقی نمی کند با هم
تا تو هستی کنار من امن است مرزهای خطیر دنیا هم
مثلِ ماهی درون تنگ بلور ، تو که باشی برای من آنجا
می شود وسعتی چو اقیانوس ، بهتر از هر چه رود و دریا هم
چون پرنده اگر که توی قفس ، همه ی عمر من اسیر شوم
بدهی آب و دان اگر تو به من ، می کنم نغمه های زیبا هم
تو تمام منی و جان منی ، تو همانی که در دلم افتاد...
مهرت از روز اول خلقت ، عشق تو با من است حالا هم
مثل ماه(ی) قشنگ ، من مثلِ ، کور سو های کرم شب تابم
در تو غرقم چنان که می بینم ذره ای از شما خودم را هم
سعید علی زاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.