جمعه ۲ آذر
یک عمر بی صدا شعری از سعید علی زاده
از دفتر بازیچه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۱۲ شماره ثبت ۷۴۵۴۹
بازدید : ۳۴۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب سعید علی زاده
|
یک عمر بی صدا، یک عمر ناگزیر
در دستهای باد مانند یک اسیر
گاهی به این طرف، گاهی به آن طرف
مانند ماسهایم در دامن کویر
یک روز غرق نام، یک روز غرق ننگ
هر لحظه یک طرف، هر لحظه یک مسیر
دیروزمان چه بود! امروز چیستیم!
چون سرو سربلند، چون بید سر به زیر
پامان همیشه لنگ، مقصد همیشه دور
یک روز می رسیم مثل همیشه دیر
حالا که زندگی از مرگ کمتر است
آه ای اجل بیا جان مرا بگیر
سعید علی زاده
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد ارجمند سپاس از حضورتون | |
|
سپاسگزارم آدینهیتان خوش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.