سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      بریزید بیرون...

      شعری از

      علی میرزایی( هیچکاک)

      از دفتر سرگیجه نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۳۳ شماره ثبت ۴۹۱۶۰
        بازدید : ۵۲۷   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی میرزایی( هیچکاک)
      آخرین اشعار ناب علی میرزایی( هیچکاک)

      چند وقت است نمی آید

      شعرم را میگویم

      گیر کرده

      شاید لای دنده هایم

      باید سرفه کنم

      تا بپرند بیرون،کلمات

      باید قلم را لغزاند و چیزی نوشت

      شاید یک نفر چشم براه شعر من باشد

      یک عاشق دلتنگ یا یک انقلابی خسته

      چه کسی برای اینها زمزمه میسازد؟

      باید نوشت،از امید در اوج ناامیدی

      از نور در دل سیاه شب

      از بودن قبل از نبودن

      باید دروغ گفت ،حتی

      سکوت جایز نیست

      وقتی مرگ نزدیک است

      باید یک سیگار روشن کرد

      و دودش را داد داخل ششها

      بریزید بیرون واژه های لعنتی

      و گرنه خفه میشوید 

      فریاد که نشدید

      لااقل شعری شوید روی کاغذی سفید

      تا بمانید 

      تا دفن نگردید با من

      تا قربانی نشوید

      بریزید بیرون....
       
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مسعود خلیق اخلاقی
      پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۱۸
      خندانک
      بهاره ترابی (بهارنارنج)
      جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ۰۰:۲۱
      هیچکاک عزیزم سلاممممم به قول خارجیااااا.... لانگ تایم نو سی خندانک دلتنگ قلمت بودم. خوشحالم که بازم می خونمت خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0