شنبه ۳ آذر
یک سفر در پیش دارم شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۰۸ شماره ثبت ۴۹۱۲۲
بازدید : ۵۲۳ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
فردا عزیزان یک سفر در پیش دارم
قصد سفر سمت دیار کیش دارم
با خویش دارم پوند وپول ولیره بسیار
هم با خودم یک کامیون کشمیش دارم
آپارتمانی خوب دارم در امارات
یک خانه دوبلکس هم تجریش دارم
افکار زشت آنورآبی ندارم
در داخل منزل اگر چه دیش دارم
کافرنمی باشم مسلمانم ببینید
هم جانماز و مهره هم ته ریش دارم
ده گاوداری هست در سمت خراسان
ده گله هم بز با مرال ومیش دارم
اندیشه های کله من اقتصادیست
افکار خوب وعاقبت اندیش دارم
خون جهان را می مکم اما بدانید
وقت اذان بسیار سر در پیش دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.