جمعه ۲ آذر
شام غریبان شعری از سعید علی زاده
از دفتر بازیچه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۰۳ شماره ثبت ۴۸۹۴۹
بازدید : ۴۴۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سعید علی زاده
|
این روزها درد من از چشم تو پنهان نیست
اما کسی مثل تو از دردم گریزان نیست
یک عمر من پیچیده ام ...در من ... خیالت را
یک تار مویم نیست کز کارم پریشان نیست!
از من گرفته شادی ام را خاطرات تو
تقصیر از من نیست گر شادی نمایان نیست
در کوچه باغ آشنایی مان کسی دیگر
از سبزه و گل تا کبوتر شاد و خندان نیست
اینجا زمستان می کند بیداد دور از تو
با اینکه در تقویم ها فصل زمستان نیست
آری بهاران آمده از راه اما حیف
گویا زمستانِ فراقت را بهاران نیست
روزی که می رفتی ز چشمان تو فهمیدم
هر روزِ عمرِ مانده جز شام غریبان نیست
سعید علی زاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی زیبا 6