دوشنبه ۵ آذر
آموختم شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ۱۷:۴۲ شماره ثبت ۴۸۳۲۴
بازدید : ۵۸۵ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
کودکی مفهوم آتش را خطر آموختم
در بزرگی سوختم آن را اگر آموختم
آنچه را در فارسی مان خوانده بودم داغ ها
در علوم تجربی مان با جگر آموختم
درد یک "بغض سفالی" را کنار کوزه گر
مثل طراحی دستی بر کمر آموختم
علت خم بودن نقاشی سرو خودم
بعد ها با. دیدن شکل تبر آموختم
در مصافی نابرابر معنی تلخ شکست
تا که از دستانم افتادش سپر آموختم
مثل رستم آخر یک اشتباه تلخ را
با بهای مرگ سهراب پسر آموختم
معنی داغ و جگر و سرو و تبر دردو کمر
عاقبت با عاشقی از هر نظر آموختم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با بهای مرگ سهراب پسر آموختم
معنی داغ و جگر و سرو و تبر دردو کمر
عاقبت با عاشقی از هر نظر آموختم
عالی بود
مثل همیشه