سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دوست داشتن

      شعری از

      محمود انصاری

      از دفتر غزل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ۲۳:۱۰ شماره ثبت ۴۸۳۰۹
        بازدید : ۵۴۵   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمود انصاری
      آخرین اشعار ناب محمود انصاری

      بیا آویزه ی گوشت بکن یـک دوست دارم را
      که مــن بـی روی نازت گم کنم دارو ندارم را
      تو از آنسوی رویا میرسی در خواب شیرینم
      ومــن در مــرز رویــا باز میبـوسم نــگارم را
      کنارت مینشینم خیره گاهی سوی چشمانت
      که آیا مـــــی شود بر سینه بـفشارم انارم را
      اگر گاهی نمیبینم تو را، یخ مـی کند این دل
      که با هرلحظه کم دیدن دهم از کف قرارم را
      خزانـم، در بـهاری کـز لبت از بوسـه ناکامم
      بیا برگرد ای زیبا عـــوض کــــن روزگارم را
      تبی دارم که از دوری به روی این تنم مانده
      کنارم باش تا هـــــر شب ببینم غمگسارم را
      چه باشد آرزوی من به جز اینکه به لبخندی
      به لب ارام بفشارم شبی لب هـــــای یارم را
      #محمود_انصاری
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ۰۶:۱۴
      درود گرامی
      مصرع اول نارساست خندانک خندانک خندانک
      مهدی حریفی
      جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ۰۴:۳۲
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      درود بر شما...مرحبا
      خندانک خندانک خندانک
      سعید سعادتی فر(غمخوار)
      جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ۲۱:۵۲
      سلام
      شعر به این قشنگی فقط چند بازدید کننده و نظر داره..! واقعا باید تاسف خورد به اهالی شعر که ادعاشون زمین و آسمون و....
      والااا
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      یاسر رییسوند(پاییز)
      شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ۰۱:۴۹
      غزلی کاملا حسی خواندم که تصویرگر تمنای وصال است و با طعم طبع تلخ و شیرین فراق یار و دلدار.
      محمود انصاری
      شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ۰۹:۵۳
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0