سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 9 تير 1403
    23 ذو الحجة 1445
      Saturday 29 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        شنبه ۹ تير

        میدان مین !

        شعری از

        خه بات

        از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۱۳ شماره ثبت ۴۷۹۹۶
          بازدید : ۴۶۳   |    نظرات : ۱۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر خه بات

        ‏دو..
        چشم_
        شهلایت
        خط مقدم !
        میدان مین است
        مرز_ نگاهت
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مجتبی شفیعی (شاهرخ)
        دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۱۴
        سلام
        عاشقانه ای جنگی
        جالب بود خندانک خندانک خندانک
        علیرضا کاشی پور محمدی
        دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۴۹
        یک احساس ِ زیبا و جنگاورانه
        آفرین خندانک خندانک خندانک
        سید ظاهر موسوی
        دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۳۱

        درود
        زيبا بود
        مانا باشيد
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
        دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۴۶
        میدان مین است

        مرز_ نگاهت خندانک خندانک خندانک
        مرجان تاج دینی( دریایی)
        دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۲۱
        سلام ودرود برشما
        زیباسرودیت
        خندانک خندانک
        مجنون ملایری
        دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۵۷
        با سلام بسیار زیبا موفق باشید
        علی پورحبیبی
        دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۱۲
        کوتا و با معنی پایدار باشی خندانک
        ولی الله شیخی مهرآبادی(دیوانه)
        سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ۱۳:۵۰
        جناب (خه بات) ...بزرگوار....
        سلام علیکم و.....خسته نباشید انشاءا........
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        صابرخوشبین صفت
        سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ۱۵:۳۲
        درودها
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        1