جمعه ۲ آذر
جدال عقل و عشق شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۲۵ شماره ثبت ۴۷۸۷۲
بازدید : ۱۴۵۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
ترک لشگر علتش کی وحشتم از تیر هاست
ترس من از زخم های ناشی از تحقیر هاست
شیر وقتی پیر می گردد به پاس دوستان...
اولین کارش خروج از گله های شیر هاست
گاه یک دوری برای وصل جمعی لازم است
می روم جایی که تنهایی برای پیر هاست
عشق" بر بازوی سهراب ست و اما وقت جنگ...
عقل شان" تنها دلیل ضربه ی شمشیر هاست
دست چپ در دست "یار" و راست در دست "رقیب"
" وصل های عقل" مانند همین " زنجیر هاست"
"عشق در آغاز وصل" و "عقل در پایان وصل"
بی وفایی از کدامین یک ز تصمیم گیر هاست؟؟؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بی وفایی از کدامین یک ز تصمیم گیر هاست؟؟؟
عالی بود روحیای عزیز
مثل همیشه