جمعه ۲ آذر
\\\ افسار شهرزاد \\\ شعری از عیسی نصراللهی( تیرداد)
از دفتر غم نامه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۴۷ شماره ثبت ۴۷۷۷۲
بازدید : ۳۷۲ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
قصه میبارد....
به نم غرقاب یکریز اشکهای التماس
مردان غارنشین صبحگاه عروس " هراسان و شرم "
سرخ گون
انباشته گان نگاشته در نگاه
مچاله ی شده ی فقر
اینجا
" شاید شهرزادی......"
میان چند کهنه پرست پست
میان باجخواهی اسطوره های فراموش شده ی من اند؟
افسار و خیش، بر گرده ی کدامین فتاده اند؟
ناوک در غم فسانه ی کدامین درخت، میزنند؟
" شهرزاد؟
یا
" ژووان " :
بهار را بدست خویش،تیشه میزنند
.........
نصراللهی تیرداد 95/3/22
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.