يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
گاه با کوشش بسیار ، غزل ساخته ام/
فارغ از هرچه بگویی به تو پرداخته ام/
تو همانی که مرا بر سر ذوق آوردی/
هیچکس را بخدا مثل تو نشناخته ام/
باز با باز چرا؟عشق مگر فلسفه است؟/
کفتری گفت به من :عاشق یک فاخته ام/
عشق معنای قمار است، قماری واجب/
بردی از من دل و حالا به تو دل باخته ام/
عاقلان! در ته این چاه دگر سنگی نیست/
من در این چاه که عشق است دل انداخته ام/
...............................................................
#علی_رفیعی_وردنجانی_پریش
#فاخته
...............................................................
* خواهشا بدون ذکر نام شاعر کپی نشود !!!
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود استاد بسیار ممنونم | |
|
عرض سلام و احترام استاد سپاس از لطف شما | |
|
سلام وسپاس استاد گرانقدر بانو عجم | |
|
سلام ودرود ممنونم لطفتون مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برادرخوبم
بسیارزیبا بود