جمعه ۲ آذر
خرم آن شعری از نیما اسکندری
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۱۲ شماره ثبت ۴۷۳۷۱
بازدید : ۴۲۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب نیما اسکندری
|
خرم آن باغ که باغبانش تویی
وز زمینی که آسمانش تویی
خرم آن دل که دلدارش تویی
وز قیامی که سردارش تویی
خرم آن راه که مقصودش تویی
وز قیامی که قعودش تویی
خرم آن کس که یارش تویی
وز امینی که افکارش تویی
خرم آن روز که خورشیدش تویی
وز نویدی که امیدش تویی
خرم آن سال که پایانش تویی
وز شروعی که شریانش تویی
خرم آن شهر که شهردارش تویی
وز دیار که چوپانش تویی
خرم آن شعر که معنایش تویی
وز کتابی که خطهایش تویی
خرم آن خان که آقایش تویی
وز ولایی که مولایش تویی
**************
راه بگشا که دلم تنگ رخ دوست شده...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.