جمعه ۲ آذر
چشمان دريا (سپيد) شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۰ ۰۸:۳۱ شماره ثبت ۴۷۳۶
بازدید : ۱۲۸۲ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
زاغ زل زده بود
به چشمان خيره مانده ي دريا
مهتاب در هياهوي زيستن
و نورش را به برگ اقاقي ها پيوند مي زد
شايد خبري مهيب ...
و شب يلدا
مثل هميشه با غرور
بي دغدغه ي پچ پچ ماهي ها
همراه نسيم شب
تا مرز خورشيد
پرواز ....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.