جمعه ۲ آذر
آهنگ بيداري شعری از فريدوني ( شهزاد)
از دفتر سروش عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۲:۰۷ شماره ثبت ۴۷۰۲۷
بازدید : ۶۳۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر فريدوني ( شهزاد)
آخرین اشعار ناب فريدوني ( شهزاد)
|
نگاه شب
سکوت خلوت کوچه
نجوای موزون آتش
در رنگدانه های بی نظیر خشم
رسوائی بی تردید حنجره
به گاه فریاد
غوطه خوردن در ژرفای بی کسی
فرو رفتن در اقیانوس وحشت
و از جگر فریاد کشیدن
زیر آب
ناله و نعره و نجوا
در گودی عمیق چاه
و رسیدن به نقطه ی تنهائی
بلعیدن یکباره ی بغض
بی حضور سایه ای
و بر آوردن آن در سرازیر خشک گونه ها
که گفتنی ها کم نیست
آه ای سکوت
ای پژواک رسوای تنهائی
ای زبانه های آتش ِ گستاخ فریاد
نا گفته های پردرد
ترسیم بغض آلود رسوائی
آه ای سکوت
ای آهنگ بیداری
آرامشی در دل طوفان
نعره های در خشم نهان
آه ای سکوت
ای نوای مسبوط گرد اندود چهار ضرب
در ضربان خونریز تپش
از سنفونی تازیانه
وآهنگ درد
آه ای سکوت
ای نا گفته های شنیدنی
گوش های منتظر در حسرت کلامی از آغازند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبایی است