جمعه ۲۵ آبان
کاش یکشب حجرالاسود چشمت بدمد شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۵:۱۷ شماره ثبت ۴۶۹۶۶
بازدید : ۳۵۰ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
باز کن روسری ات، قافیه باران بشود
مطلع شعر و غزل ،فت و فراوان بشود
/
چهره بگشا و شبم را به تغزل بنواز
جلوه کن تا گل مهتاب نمایان بشود
/
چنگ زن تار دو گیسو به تغنای غزل
تا دل جمع به ناز تو چراغان بشود
/
چار سوق سر بازار «وکیل»م ، بگشای
تا دل عاشق عطار غزل خوان بشود
/
کاش یکشب حجرالاسود چشمت بدمد
تا مگر داعشی دیده ، مسلمان بشود
/
در حریم غزل و دلبری و تیغ و تُرنج
ایخوش آن عشق که سهم دل مهمان بشود
حسین دلجووو
.بازار «وکیل» نام بازار شیراز متعلق به دوران زندیه است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ایخوش آن عشق که سهم دل مهمان بشود
درود استادخوبم
عالی بود