يکشنبه ۲۷ آبان
عزیز نازنینم شعری از معفر صید محمدی (هاوار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۲:۵۰ شماره ثبت ۴۶۶۴۷
بازدید : ۵۷۰ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
ای نگار نازنینم ، توئی درمان هر دردم
بنمای نظری بر این رخ پژمرده ی زردم
گشتم ز عشقت بیقرار، سرگشته و دیوانه وار
آواره ی دشت و دیار، مجنونم و بیابانگردم
به کمان ابروانت ، به غنچه ی لبانت
به تاب گیسوانت ، بهر تو با خود در نبردم
چشم دلم بر رهی، نیست مرا همرهی
این سوز دل هم گهی، میکُشَدَم هر دم
دل در تمنای تو ، چشمان من جای تو
من از غم هجران تو خاک کویت بسر کردم
مستم من از چشمان تو ، هستی کنم قربان تو
باشم سر پیمان تو ، جانا مکن دلسردم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادبزرگوارم
بسیارزیباست