سه شنبه ۲۹ آبان
همین بس است شعری از لیلا باباخانی (سما الغزل )
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ شماره ثبت ۴۶۶۱۴
بازدید : ۶۹۰ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر لیلا باباخانی (سما الغزل )
آخرین اشعار ناب لیلا باباخانی (سما الغزل )
|
تنها،دوباره خواب تو دیدن همین بس است
آغوش این خیال کشیدن همین بس است
همچون پلنگ پنجه به رویا کشیده ام
در خواب، سوی ماه جهیدن همین بس است
اتراق می کنم لب ییلاق چشم هات
تاجایگاه عشق رسیدن همین بس است
بر کوه عشق نام تورا داد می زنم
پژواک (روز )،(روز ) شنیدن همین بس است
هر لحظه بی تو در دلم آشوب می شود
در سینه نبض یار تپیدن همین بس است
مانند کرم کوچک ابریشمی ببین
در پیله آرزوی پریدن همین بس است
لیلا باباخانی
تقدیم به همسر بی نهایت مهربانم بهروزسمائی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیزم
بسیارزیبا بود
مبارک همسر عزیزتان
ان شاالله که عشقتون همیشه پایدارو محکم بمونه