جمعه ۲ آذر
بیا که بی تو... شعری از سعید علی زاده
از دفتر آغاز راه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۵۵ شماره ثبت ۴۶۴۶۵
بازدید : ۵۶۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سعید علی زاده
|
بیا که بی تــــــو غــــــــــزل ها بهانــــــــــہ می گیرنــــــد
بیــــــــــا که قافیــــــــــہ ها واژه واژه می میــــــــــرنــد
بیا که بی تـو بہــــــــــار از خــــــزان سخن گویــــــــــد
و بی تو قاصـــــــدڪان هم ز زنــــــدگــــــــــے سیرند
بیا که چشمــــــــــہ ی باران ز دوریت خشڪــــــید
و اشڪــــــہا ز رُخ نــــــرگســــــــــان ســـــــرازیــــــرنــــــد
بیا کہ هر چه به ظاهر جوان در این شهر است
ز دوری تــــــــــو به باطــــــــــن تمامشــــــــــان پیرنــــــــــد
بیــا ڪہ یــــــــــخ زده بــــــــــے تو تمــــــــــام خوبیہــــــــــا
نگــــــــــاه ها همــــــــــہ بــــــر دستــــہــــــــای تقــــــدیــــرند
بیــــــا و رَنــــــــــگ حقیــــــــــقت بپــــــاش بــــــر بــــــــــاور
بیا ڪــــــــــہ بــــــاور و ایمــــــــــان اسیر تـــــــزویرنــــــد
تــــــــــو را برای ســــــــــرودن بهــــــــــانه میخواهـــــــــم
بیــــــــــا که بی تو غــــــــــزل ها بهــــــــــانه می گیرند
سعید علی زاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.