سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
درودبرادربزرگوارم
حس وحال خوبی داشت این دوبیت عاشقانه
اما به عنوان یک غزل باید بیشترادامه اش می دادین
تا لااقل پنج بیت باشد
البته شایدهم قالب را اشتباهی زدید
شعرکلاسیک برای خودش
قوانینی داره که باید رعایت شه
والبته اگرنمی توانید هم مهم نیست
ازوزن راحت شید وآزاد بنویسید
ولی چه سپید وچه کلاسیک باید کمی بیشتر تصویر سازی داشته باشه وخیال انگیزتر باشه
وبرای اینکه بهترو بیشتر بنویسید باید حتمن مطالعه کنید
این دوبیت حرف دل بود ومی تونستید به زبانی متفاوت تر بیانش کنید واز ارایه های ادبی بیشتر بهره ببرید
تابه مخاطبتون یه تکونی بده ولذت ببره ازش
ان شاالله که موفق باشید
وببخشید جسارتمو
مطمانن باکمی تلاش بیشتر بهترمیشه کاراتون