بنام نگارکرعشق............
...................................................................
اِ ی شُـــده عالَـمی پُـراز، لُطـفِ توو صفــای تو
اِی کـه صَفـا دَهــد بـه جـان، مهـرِتوو وَفـای تو
هیــچ نخواهـم ازجـهان، جُـز کـه بُوَد رضـای تو
جـان چـه بَهـــا دَهـد گـرآن، رانکُنـــم فــدای تو
بویِ بهشت می دَهــد، خـــــاکِ دَرِ ســرای تو
(تابِ بنفشه می دَهد، طُرّه ی مشک سای تو)
...................................................................
شـاعـرِ کوچـــــه ی غـزل، راویِ رَمـزو رازِ دل
بُلبـــلِ بـاغِ مَعــــرفت، نغـــمه نوازِ ســــازِ دل
سـاقـیِ بـزمِ عـاشــــقان، والـیِ سـرفَـرازِ دل
مـالکِ مُلــــــکِ معنــــی و،قـائــمِ بَـرنمــازِ دل
بَـر درِ دولَتت ببین، مـــــاو همــــــه نیــــازِ دل
(گوشه ی تـاجِ سلطنت، می شِکند گـدای تو)
..................................................................
آینــه کِــــی جــــلا دَهـد، پیشِ رُخِ چو مـاهِ تو
آب بـه ســجده سـرنِهـد، بَـر درِ قبـــله گـاهِ تو
راه نـدارد عــاشــــــقی، جُـــز درِ بـارگــــاهِ تو
دل نکُـند هوَس بـه جُــز،خنــده ی گـاه گـاهِ تو
شــــرمِ حضـــورِ گـــــل بُوَد، از اثـرِ نگــــاهِ تو
(پَرده ی غُنچه می دَرد،خنده ی دلگُشای تو)
..................................................................
تـا کـه تویی اِمـامِ من، رَهبـرو مُقــــتدایِ من
بَـدرقـه ی نگـــــاهِ تو، وِردِ من و دُعــــای من
ای گلِ خوشمَرامِ من، بُلبلِ خو ش نوای من
یک نظر اَربیفکـنی، نیست جُزین، رضـای من
مَدحِ تو می کُنم اگر،عشقِ توهَم سِزای من
(این همه نقش می زنم، ازجهتِ رضـای تو)
.................................................................
بـارشِ اَبـر درخــزان، مُـژده دهـــد بهــــارِ تو
خوش بُوَد این دلـم اگر، می کِشـد انتـظارِ تو
هیــچ نبـاشـدَم دِگر، تـا شُـــده ام بـه کـارِ تو
رَهـروِ کویِ عشـق را، خوش بُوَدش گُـذارِ تو
شــــاه نشـینِ چشـــمِ من،جـایگـهِ قـرارِ تو
(جایِ دُعاست جانِ من، بی تو مَباد جای تو)
................................................................
گــــرشب وروز نـامِ تـو، وِردِ زَبــــانِ من شده
عشقِ تومونِسـم چو دَر،سِّرو عَیانِ من شده
بَنــدگیَت شـها اگـر،شـوقِ جهــــانِ من شده
شـعرِ نگـاهِ مستِ تو،شُــــکرِ بیـانِ من شده
شُهره به (دیوانگی) اَر، نام ونشانِ من شده
(قـال ومَقالِ عالمی، می کِشم از، برای تو)
................................................................
بهمن 0 9 (دیوانه)
زیبا سروده اید