جمعه ۲ آذر
فرشته شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۰۳ شماره ثبت ۴۵۹۱
بازدید : ۱۱۷۱ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
آن چهره ی چون ماه که چون حور و فرشتست حقا که به نزدش دگری چون گـِل و خشتست
زاهد ندهی هیچ به من وعده ی فردوس کینجا ز قدم رنجه ی او عین بهشتست
دل را چه نهم در کف آن ماه ِ گل اندام؟ از دل نبرم نام که ناقابل و زشتست
گر طالع ما دیدن این روی چو ماه است هم راضی ام از طالع و هم آنکه نوشتست
یارب تو بگو پاسخ این پرسش ما را کآخر ز چه گل آن رخ ِ مهتاب سرشتست؟
گویند درو سازی از آنی که بکاری صد رحمتم آمد ز خود از آنچه که کشتست
خود بین که رضا دیده چه حسنی که ز شوقش اینسان غزل ناب سرودست و نوشتست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.