جمعه ۲ آذر
خورشيد رخشنده شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ ۰۸:۴۳ شماره ثبت ۴۵۸۸
بازدید : ۱۲۵۵ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
[color=#11593C][center][b][img]http://www.uploadtak.com/images/7dts42d10lgj3mfrdw1.jpg[/img]
*************************************
طوفاني و من سالك ِ راهت شده ام
دلبسته ي آن صورت ِ ماهت شده ام
اي واژه ي ايران , ز تو تعبير شده
بيننده اش از عمق ِ نگاهت شده ام
******************************
تابنده تويي
خورشيد ِ رخشنده تويي
ترسيده اند از تو , مشرك همگي
چون تيغ ِ برّنده تويي
توفنده تويي
[/b][/center][/color]
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.