يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر جواد آتشبار (غافل)
آخرین اشعار ناب جواد آتشبار (غافل)
|
..((شبنم بیتاب))........
امشب دلم تنگ است ، بَهـــــرِ دیدن تو...
جانم فــــــدای آن لب و ، خنــدیدن تو...
با پرتوءِ روی مَهــَت ، در آن شــبِ زلف...
شرمنــده شــد مهتاب ، از تابیــدن تو ...
در کار چشــمانت همه ، حیران و ماتند...
قاصـــر بود عقل من از ، فهمـــیدن تو ...
ای گل مرا چون خار ، در پایت نگـهدار...
تا بشـــکنم دســتی که آید ، چیــدن تو...
اشک دو چشم من به پایت آبها ریخت...
پژمرده گردد عالـــم از ، خُشـکیــدن تو...
ترسم تورا از من ، بگیرد دست گلچین...
هســــتند نامــردان پِـــــیِ ، دُزدیدن تو...
شبنم ز بی تابی ، سَــحر خیــزی نُـماید...
جان مـیدهد در راه یک ، بوســـیدن تو...
#جواد_آتشبار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.