بنام نگارگرعشق............
............................................................
دَرسَـجده هـا،چو یـادِ خـدایـم نبوده هیچ
بَـرواجبــــات، شـوقِ اَدایــــم نبـوده هیچ
بـا ابن دِلی ،کـه رنگِ تظــاهُرگرفته است
گـرتـوبـه ای، بـرای خــدایــــم نبوده هیچ
ازعشق،هرچـه گفتم وکردم، دَریــغ ودَرد
جُـزبی محبتّی ،کـه ســـــزایم نبوده هیچ
بس دیـده ام،کـه مُزدِ محّبت،خیانت است
آنی بـه عهـدِ بســـته، وَفـایَــم نبوده هیچ
جـــان داده ام، بـه راهِ رفیـــــقانِ نـارفیق
خون می خورم کنون،که بَهایم نبوده هیچ
دربـاغِ خاطره هـا، پَرسه می زنم به عبث
جُزسـایـه ای، زِخـاطره هـایم، نبوده هیچ
پَس کوچـه هـای کودکیَــــم را، قَـدم زَدم
گویـا،دَرین خرابـه ،کـه جـایــم نبوده هیچ
من مـانده ام به پیری و،باغی که درخزان
جُــزآه وحسرتش، کـــه برایـم،نبوده هیچ
آیـا مـرا،اُمیــــــدِ بهـــاری دوبـاره هست؟
(دیوانـه ام)،جُزین کـه خطایم،نبوده هیچ.
............................................................
7 1 / 4 / 3 9 (دیوانه)
بسیار زیبا و آموزنده
غمگین
دلنشین
صادقانه و دوستداشتنی
امید که رب جلیل تندرستی و عافیت عنایت فرماید